keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Ketä me ollaan?

Heippa!
Tähän blogiin kirjoittelee kuulumisiaan kaksi urheilijanalkua Tirilänkadulta. Postailemme Blogiin juttuja arjestamme urheilun parissa, johon kuuluu treeniä, kilpailuja, leirejä, onnistumisia, pettymyksiä ja paljon muuta.


 Nykyisin päälajina Alisalla on kestävyysjuoksu ja Maijulla ampumahiihto, mutta meidän molempien urheiluharrastukset alkoivat taitoluistelun parissa, jonka kautta tutustuimme myös toisiimme alle kouluikäisinä. Koulun aloitimme samalla luokalla ja yhteinen matka on jatkunut tähän päivään asti lukion kolmannelle vuosikurssille, jonka aloitamme syksyllä. Asumme Lappeenrannassa ja käymme Kimpisen lukiota sekä kuulumme Etelä-Karjalan urheiluakatemiaan.


 Iän karttuessa taitoluistelu jäi molemmilla taka-alalle ja tilalle on tullut uusia harrastuksia jääkiekosta telinevoimisteluun. Me olemme kokeilleet monia eri lajeja, mutta nyt alkaa molemmilla se oma juttu löytyä.

 Tavoitteenamme on kehittyä ja löytää omat äärirajat urheilun parissa. Tervetuloa seuraamaan matkaamme urheilijan tiellä kohti huippua!


Alisa:

Moi! Mie oon Alisa, kohta 18-vuotias kestävyysjuoksija. Muihin lajeihini kuuluu pikaluistelu ja jääpallo, joita harrastan kilpailumielessä, mutta en yhtä tosissaan kuin juoksua. Olen myös harrastanut jääkiekkoa ja jalkapalloa maajoukkuetasolla. 

Perheeseeni kuuluu isä, äiti, kaksi veljeä ja kaksi koiraa. Koko perheemme on urheilullinen ja se sopii minulle.


Maiju:

Moikka! Mie oon Maiju, 18-vuotias ampumahiihtäjä, Lappeenrannasta. Kilpailen myös maastohiihdossa ja välillä triathlonissa (treenimielessä), mutta korkeimmat tavoitteet oon asettanu ampumahiihdon saralle.

Miun perheeseen kuuluu äiti, isä ja isosisko, jotka harrastavat myös mielellään liikuntaa. Liikunnallisen perheen kautta oon myös ite oppinu urheilemaan ja nauttimaan siitä. 







- Alisa ja Maiju





2 kommenttia:

  1. Hei Alisa!
    Pyydän sinua, ota yhteys Lasse Vireniin, syystä siitä että et pilaisi hyvää juoksija kehoasi virheellisellä harjoittelulla.
    Olen nähnyt useita lahjakkaita urheilijan alkuja jotka on kilpailutettu loppuun ennenkuin he ovat kunnolla kypsyneet tulosten tekoon.

    VastaaPoista